sobota, 21 listopada 2015

GREY SWEATER

Cześć Wszystkim !

Temperatury za oknem nie sprzyjają już robieniu zdjęć, ale jakimś cudem udało mi się je zrobić, pomimo zimna i szarugi. Futro mogliście już kiedyś tu zobaczyć, natomiast szary sweterek z dekoltem w łódkę jest nowością w mojej szafie. Noszę go ze spodniami z wysokim stanem lub spódnicami. Fajnie sprawdzi się w imprezowym look'u.

Pozdrawiam Was ciepło ! ♥
S.







Całość dopełnia srebrna biżuteria w postaci delikatnego naszyjnika, pierścionków i bransoletki







Spodnie/Pants-Bershka
Sweter/Sweater-Bershka [HERE]
Futro/Fur-Moodoo
Bransoletka/Bracelet-TUTAJ/HERE

26 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pretty :) Love the jacket!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweter jest piękny!
    Dziś mało się szyje swetrów w takim fasonie - niespotykany jest więc!
    Bardzo elegancko w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z futrem, delikatną biżuterią i małą torebką ten sweterek nabiera jeszcze elegantszego charakteru, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygladasz , podoba mi się twoja stylizacja
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękne futerko! Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Futerko świetne i dobrze że pokazałaś jak fajnie komponuje się czerń spodni z brązową górą! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny swter! zakochalam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co robisz ze Twoje włosy nie są takie oklapnięte? Masz na to jakieś "tanie" sposoby?:)
    Stylizacja jest świetna *:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy są dosyć gęste i dlatego raczej nie bywają oklapnięte :) nie stosuję żadnych super-specjalnych środków :)

      Usuń
  11. Bardzo ładny sweterek, ma dosyć nietypowy fason :) Fajnie wygląda ze spodniami z wysokim stanem, tak samo bym go zestawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie idealnie, nic dodać nic ująć!!! :) piękny kożuszek! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. całość wygląda świetnie, sweterek urzekł mnie najbardziej :)
    masz świetne wyczucie stylu, dlatego dodaję do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo kobieco i stylowo :))
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. wpadły mi w oko dwie rzeczy :-) futerko i sweter !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)